مبل سلطنتی
در این مقاله شما را با همه‎ی چیز هایی که باید در مورد مبلمان سلطنتی بدانید آشنا می‎کنیم

مبل سلطنتی یکی از محبوب‌ترین مبل‌ها بین خانواده‌های ایرانی است که در این مطلب به معرفی آن پرداخته و سعی کرده‌ایم پاسخ سوال مبل سلطنتی چیست را داده باشیم، با ما تا پایان این مطلب همراه باشید. در صنعت مد و دکوراسیون داخلی به طور عمده از سه نوع مبل برای چیدمان منزل استفاده می‌شود که مبل سلطنتی، مبل راحتی و مبل کلاسیک سه گروه اصلی مبلمان به شمار می‌روند. همه ما در ایام نزدیک به نوروز سعی بر آن داریم رویه مبل را تعویض کنیم و یا به خرید مبل جدید برای منزل بپردازیم. اگر قصد خرید مبل سلطنتی را دارید، به شما پیشنهاد می‌کنیم قبل از اقدام مطلب پیش رو را با دقت مطالعه کرده و با این نوع مبلمان کاملا آشنا شوید. ما شما را برای خرید بهتر و مطمئن‌تر در این حوزه راهنمایی می‌کنیم.

 
ویژگی های مبل سلطنتی:

مبل سلطنتی نیز مثل سایر مبل ها از چوب و پارچه و فوم ساخته می شود. چوب استفاده شده برای ساخت این مبل معمولا از نوع گردو، راش، نراد و گاهی از نوع چوب سفید است. از این چوب ها هم برای ساخت کلاف مبل، هم برای نما آن استفاده می شود. یکی از ویژگی های بارز مبلمان سلطنتی وجود منبت کاری های زیبا در قسمت تاج، دسته و پایه این مبلمان است. مقدار چوب استفاده شده در ساخت مبل سلطنتی نسبت به سایر مبل ها بیشتر بوده و این موضوع باعث افزایش وزن این مبل ها می شود. سنگینی مبل جا به جایی آن را سخت می کند و این موضوع ممکن است در ابتدا عیب این نوع مبل محسوب شود اما باید بدانید که در واقع مزیت آن است چرا که استفاده از چوب بیشتر باعث افزایش مقاومت مبلمان و عمر بیشتر آن است.

درحین خرید مبل سلطنتی به چه مواردی باید توجه شود؟

·        چوب و کلاف مبل سلطنتی

یکی از مزایای خرید مبل سلطنتی، عمر طولانی و با دوام بودن آن می‌باشد و چوب یا کلاف، باعث دوام و استحکام بیشتر آن می‌شوند. یکی از نکات مهم در خرید مبل سلطنتی، چوب مبل است که باید از راش گرجستان، گردو و چوب نراد باشد؛ اما تنها دلیل دوام این نوع مبل، استفاده از این چوب‌ها نیست، بلکه استفاده نکردن از مواد مصنوعی مثل رزین‌ها در کلاف مبل سلطنتی، دلیل دیگری برای استحکام و دوام آن می‌باشند..

·        جنس فوم

جنس فوم هم در دسته و هم در نشیمن مبل سلطنتی مهم است و اگر فوم مناسبی نباشد، با مرور زمان باعث تغییر شکل می‌شود و شما تصمیم به تعویض آن و یا رویه کوبی می‌گیرید که هزینه زیادی برای شما می‌تراشد..

مبلمان سلطنتی وحدت 


·        میزان فضای تحت پوشش

زمانی که تصمیم به خرید مبل سلطنتی می‌گیرید، چالشی که با آن مواجه می‌شوید، میزان فضایی است که اشغال می‌کند. این مورد یکی از نکات مهم در خرید مبل سلطنتی می‌باشد، واضح‌تر بگوییم، اگر فضای خانه خود را برای خرید مبل سلطنتی در نظر نگیرید، آن شکوه و جلالی را که می‌خواهید به شما نخواهد داد و مطمئناً بعد از مدت کمی، به تعویض آن تمایل پیدا می‌کنید. حتی اگر باکیفیت‌ترین مبل سلطنتی را خریده باشید، بازهم تصمیمتان عوض نخواهد شد..

·        پارچه

به یکی از نکات مهم در خرید مبل سلطنتی رسیدیم و آن هم انتخاب پارچه روی کار است. ما در اینجا نمی‌خواهیم به شما ایده‌ای بدهیم، چون رنگ و طرح کاملاً سلیقه‌ای هستند؛ ولی دقت کنید تا طرحی را انتخاب کنید که بعد از مدت زمان کمی شما را خسته نکند.

نکته مهم دیگر برای داشتن خریدی خوب و ایده آل، به الطبع انتخاب مرکز خرید مناسب است. فروشگاه مبل وحدت با ارائه مرغوب ترین اجناس و مشاوره خرید مفتخر است در این راه همراه شما عزیزان باشد.

خرید بهترین مبل های سلطنتی از مبل وحدت

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد محصولات به لینک زیر مراجعه فرمائید.

تماس با ما

 

تفاوت قیمت در مبل‌های سلطنتی

در هنگام خرید پس از مرغوبیت و کیفیت کالا اولین چیزی که برای خریدار دارای اهمیت است، قیمت نهایی آن است. در این راستا باید توجه داشت که گل‌های منبت کاری شده درشت به مراتب ارزان‌تر از گل‌های تراشیده شده ریز هستند. پس اولین رکنی که در انتخاب مبل سلطنتی تاثیر گذار است، نوع نقش و نگار آن است. هنگام خرید مبل سلطنتی، باید به پارچه‌ استفاده شده نیز توجه کرد. ما در مبل وحدت با افتخار به شما این ضمانت را هم در مورد نازل بودن قیمت ها و هم درمورد کیفیت مواد مصرفی اراِئه می‎دهیم.

سخن آخر

انتخاب مبل مناسب علاوه بر اینکه در ظاهر خانه تاثیر به سزایی می گذارد، در تعیین سبک شخصی خانه شما نیز سهم به خصوصی دارد. مبل سلطنتی با وجود مزایا و معایب مختلفی که دارد، برای بسیاری از افراد یک گزینه جذاب و مناسب به شمار می‌آید. در نهایت، باید بر اساس نیازها و توقعات خود از مبلمان، بودجه و سلیقه شخصی، تصمیم به خرید یا عدم خرید این نوع مبل بگیرید. می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های مبلمان و مشاوره با کارشناسان مبل وحدت، انتخاب بهتری برای خود داشته باشید.

معرفی انواع میزجلو مبلی