معرفی انواع میزجلو مبلی
در دنیای امروزی، طراحی داخلی خانه‌ ها به یک هنر تبدیل شده است که تأثیر مستقیمی بر راحتی، آرامش و استفاده بهینه از فضا ها دارد. یکی از جنبه‌ های مهم در این طراحی، انتخاب مبلمان و تجهیزات مناسب برای هر فضای خانه است. در این راستا، انتخاب جلو مبلی و میز عسلی مناسب اهمیت ویژه‌ ای دارد. جلو مبلی به‌ عنوان یکی از عناصر اصلی مبلمان در فضای نشیمن، نقش مهمی در ایجاد زیبایی و کاربردی‌ بودن فضاها دارد. انتخاب درست جلو مبلی با توجه به ابعاد فضا، سبک داخلی خانه و نیازهای خانواده، می‌تواند به تحقق تعادل بین زیبایی و کاربردی بودن کمک کند. همچنین، میز عسلی به‌ عنوان یک قطعه مهم در دکوراسیون اتاق نشیمن، نقشی را ایفا می‌کند که فراتر از تنها یک قطعه مبلمان می باشد. این میز علاوه بر اینکه به عنوان یک سطح برای قرارگیری فنجان چای، قهوه یا مجلات استفاده می‌ شود، می‌تواند یک اثر هنری باشد که جلوه‌ ای اختصاصی به فضا می‌ بخشد. در این مقاله، به بررسی عواملی که در انتخاب جلو مبلی و میز عسلی تأثیرگذار هستند، خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.


میز جلو مبلی امروزه یکی از اجزای جدا نشدنی دکوراسیون منزل هستند. امروزه برای دکوراسیون منزل از انواع جلو مبلی و میز عسلی در متریال های گوناگون و شکل و اندازه های متفاوت استفاده می شوند. کاربرد جلو مبلی و میز عسلی همانطور که از نامش پیداست، برای قراردادن جلو و بین مبل ها است. روی جلو مبلی معمولا لوازم دکوری و پذیرایی قرار می دهند. از آن جایی که امروزه با پیشرفت صنعت ساخت فرنیچر و وسایل تزئینی منزل، هرروز مدل های متنوع تری از این کالا ها روانه بازار میشوند، انتخاب یک جلو مبلی و میز عسلی مناسب برای دکوراسیون منزل می تواند امری مشکل باشد. در ادامه این متن می خواهیم با معرفی انواع جلو مبلی و میز عسلی، شما را در انتخاب بهترین گزینه با توجه به سبک چیدمان منزلتان راهنمایی کنیم.


انواع جلومبلی و میز عسلی مناسب دکوراسیون های مختلف

میز های کلاسیک: میز های جلومبلی کلاسیک یکی از اولین تولیدات از این کالا هستند. این میز ها معمولا از جنس چوب با پایه های منبت کاری شده می باشند. برای روی میز ها معمولا از شیشه ها ضخیم استفاده میکنند. باید توجه داشت که معمولا این سبک میز جلو مبی و میز عسلی مناسب دکوراسیون های کلاسیک و برای مبل های سلطنتی استفاده می شوند.


میز های روستیک: میز های روستیک ترکیبی از سبک های روستایی و سبک مدرن است. معمولا از چوب های یک تکه و با فرم خود چوب با پایه های فلزی یا صنعتی در ساخت این جلومبلی ها استفاده میشود.


میز جلو مبلی مدرن: پرطرفدار ترین و پر کاربرد ترین نوع میز جلومبلی همین مدل مدرن است. به دلیل تنوع در متریال و نوع و سبک ساخت، با هر نوع دکوراسیون منزل یا محل کار قابل ست کردن است.


میز جلو مبلی صنعتی: میز های صنعتی همان طور که از اسمشان پیداست، از ترکیب متریال های صنعتی ساخته میشوند. مثلا از ترکیب فلز آلیاژ شده و ام دی اف میتوان یک ترکیب مینیمال و زیبا برای میز جلومبلی و میز عسلی مناسب محل کار یا دفتر پیدا کرد.


مهمترین نکات هنگام خرید میز جلومبلی

.در گام نخست انتخاب جلومبلی و میز عسلی مناسب، باید دکوراسیون منزل را در نظر بگیریم و میز را هماهنگ با سبک دکور منزل انتخاب کنیم. 

.بعد از انتخاب سبک میز جلو مبلی، نوبت به رنگ است. در انتخاب رنگ جلو مبلی و میز عسلی مناسب باید دقت بیشتری به خرج دهیم. معمولا در طراحی دکوراسیون از رنگ هایی در طیف یکدیگر ولی با تضاد بالا برای مبل و جلو مبلی استفاده می شود. مثلا اگر مبل ها تیره هستند، میز های روشن تر و برعکس.

.جنس صفحه میز جلو مبلی یکی دیگر از مباحثی است که در انتخاب جلو مبلی و میز عسلی مناسب باید به آن توجه کرد. میز هایی با جنس صفحه شیشه ای معمولا برای فضاهای کوچک تر استفاده می شوند که با انعکاس نور باعث بزرگ تر دیده شدن فضا شوند.

.قبل از خرید میز جلو مبلی حتما این نکته مهم را در نظر داشته باشید، که آیا میز مدنظرتان کارایی و کیفیت لازم را دارد یا نه ؟ از به عنوان مثال محصولاتی که دارای کشو، قفسه یا فضای کافی برای قرار دادن لوازم روزمره و پذیرایی تان باشد. 

.انتخاب شکل و فرم میز با اینکه یک چیز کاملا سلیقه ای است، اما بهتر است این انتخاب با در نظر گرفتن ابعاد و متراژ منزل باشد . برای اینکه بدانیم چه نوع میز جلو مبلی متناسب با منزلتان است، در ادامه چند نمونه از انواع میز جلو مبلی که هرکدام از آنها را می توانید متناسب با فضای منزلتان انتخاب کنید، را برایتان فراهم کرده ایم.

میز های جلو مبلی مستطیل شکل

 از گذشته تا به حال سلیقه بیشتر مردم میزهای مستطیلی شکل هستند که دلیل آن هم هماهنگ بودن با تمامی سبک‌ ها و تمیز بودن ابعاد آن هاست. این مدل میزها به دلیل داشتن گوشه‌های تیز کمی خشن بنظر می‌ رسند، اما با استفاده از وسیله‌ای دکوری یا گلدانی کوچک می‌توانید کمی از حس خشک بودن آن را بکاهید. اگر میز مستطیلی شکل متناسب با سلیقه شماست، نگران متراژ منزل خود نباشید زیرا عموما برای هر متراژِی قابل استفاده بوده و برای خانه‌هایی با فضای نه چندان بزرگ هم طرح‌ های خاص خودش را دارد.

میز جلو مبلی مربع

اصولا میز های جلو مبلی مربع باب سلیقه همه افراد نیستند، زیرا کمی حالت فانتزی به منزل شما می دهند  و نسبت به میز جلو مبلی مستطیل فضای بیشتری اشغال می‌ کند. اگر خانه شما به اندازه کافی بزرگ و دلباز است با انتخاب این میز دکوراسیون خاصی را به خود هدیه دهید.

میز های جلو مبلی گرد

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که سبک‌ های ساده و مینیمال را می‌ پسندند، به سراغ میز های گرد بروید. این نوع میز در اصطلاح فضا پرکن هستند و به همین دلیل برای خانه‌ هایی با متراژ کوچک پیشنهاد نمی‌شود، اما حق می‌دهیم اگر زیبایی آن شما را وسوسه کند. با انتخاب طرح دایره‌ای شکل، دکوراسیون مینیمال و جمع و جور خانه خود را کامل کنید.

میز جلو مبلی بیضی

بسیاری از افراد طرفدار سبک‌های شلوغ، مانند کلاسیک و سلطنتی نیستند، اما دکوراسیون‌ های ساده‌ی مینیمال را هم دوست ندارند، پیشنهاد ما برای شما این نوع از سبک ها است که هم سادگی میز گرد و هم کلاسیک بودن میز مستطیلی را در خود جای داده‌اند. اگر منزل شما نقلی و کوچک است حتما از میز جلو مبلی بیضی استفاده کنید زیرا گوشه‌های منحنی آن کمی حالت جمع و جور به منزلتان داده و فضا را کمتر اشغال می‌ کند.



 




قیمت انواع جلومبلی و میز عسلی

قیمت میز های جلو مبلی و عسلی کاملا وابسته به جنس متریال استفاده شده در آن ها، ابعاد و اندازه و البته تعداد است. میز های تکی، میز های ست سه تایی و پنج تایی هرکدام قیمت های مختلفی دارند. فروشگاه مبلمان وحدت واقع در جاده مایان شهر مبل با تولید و عرضه جلو مبلی و میز عسلی مناسب بودجه شما این امکان را به شما میدهد که با هر بودجه و توانایی بتوانید میز مورد نظرتان را خریداری کنید.

نحوه خرید جلو مبلی و میز عسلی مناسب

همانطور که قبل تر به آن اشاره کردیم فروشگاه مبلمان وحدت با حذف واسطه ها و رساندن محصول از تولیدی به دست مشتریان، در تلاش است که هر فرد با هر بودجه ای توانایی خرید محصول مورد نظرش را داشته باشد. شما می توانید با مراجعه حضوری به فروشگاه انواع مختلف میز جلو مبلی و عسلی را ببینید و برای خرید اقدام کنید. طراحان دکوراسیون داخلی حاضر در فروشگاه شما را در انتخاب بهترین گزینه با توجه به بودجه و سبک مورد نظرتان راهنمایی می کنند.

همچنین شما میتوانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی مبلمان وحدت این مجموعه، انواع میز جلومبلی را با یکدیگر مقایسه کنید و با کمک گرفتن از کارشناسان تلفنی و آنلاین، بهترین جلو مبلی و میز عسلی مناسب خانه خود را انتخاب کنید.



ایده های تزئین برای اتاق نشیمن کوچک