بهترین پارچه مبل

بهترین نوع پارچه مبل چیست؟

بهترین نوع  پارچه برای هر نوع مبلی متفاوت است. انتخاب پارچه رومبلی یک تصمیم  بسیار مهم در زیبایی دکوراسیون خانه شما است. پارچه مبل انواع مختلفی دارد و شما با استفاده از معیارهای خود مبل مناسبی را می توانید تهیه کنید. برای انتخاب یک پارچه مبل مناسب باید به جنس و کیفیت پارچه مبل توجه فرمایید. ما در این مقاله شما را با انواع پارچه ها آشنا می کنیم.  

پارچه لنین 

این پارچه در دسته پارچه های الیاف طبیعی قرار می گیرد. همچنین یکی از پارچه های کتان است که بافت خنک و نرمی دارد. این پارچه به دلیل نرمی و سبکی وزن سرویس را بالا نمی برد.

اطلاعات بیشتر

ابریشم

این پارچه بسیار ظریف است برای همین پارچه مناسبی برای مبل نیست. پارچه ابریشمی مقاومت کمی نسبت به لکه و آلودگی دارد. این پارچه ها نیاز به شست و شوی مداوم دارد.  

 

اطلاعات بیشتر

کتان

پارچه کتان یکی از الیاف طبیعی است. این پارچه یک پارچه فوق العاده برای مبل است. با اینکه سریع لک و چروک می شود ولی دارای مقاومت بسیار است. پارچه های کتان 45 تا60 درصد کتان دارند.

 اطلاعات بیشتر

چرم

انواع چرم طبیعی عبارتند از چرم طبیعی، مصنوعی یا چرم پارچه. یکی از ویژگی های چرم طبیعی این است که در برابر لک و چروک مقاوم است. و به راحتی تعویض می شود. و از مشکلات چرم این است که به راحتی پاره می شوند.   

 اطلاعات بیشتر

پارچه-چرم
پارچه-پلی-استر

پلی استر 

این نوع پارچه جزو الیاف مصنوعی است. به دلیل داشتن خواص عالی بسیار محبوب است. پلی استر دارای خاصیت کشسان و مقاوم در برابر گرما و نخ کش شدن است. پلی استر را همراه با مواد طبیعی مانند پنبه و پشم به کار می برند. مخمل های این پارچه نسبت به الیاف طبیعی دارای خاصیت بیش تری هستند.  

 اطلاعات بیشتر

میکروفیبر

 میکروفیبر ترکیبی از پلی استر میکرو الیاف نرم تر از جیر است. این پارچه از پارچه پلی استر بهتر به نظر می رسد. زیرا کاملا از الیاف مصنوعی ساخته شده است و در برابر رطوبت مقاومت بالایی دارد.

 اطلاعات بیشتر

پارچه-میکرو

سخن آخر

بهتر است برای راحتی و مقاومت از الیاف مصنوعی استفاده کنید. زیرا الیاف طبیعی نسبت به مصنوعی دوام کم تری دارند. همچنین استفاده از الیاف مصنوعی راحت تر از الیاف طبیعی است. گروه تولیدی وحدت مبل با کیفیت ترین و مناسب ترین مبل ها را در اختیار خریداران عزیز قرار می دهد. برای اطلاع بیش تر به این سایت مراجعه فرمایید. 

بهترین شوینده برای شست و شوی مبل